سایت انفجار هات بت : حمله ستاره دنباله دار بین ستاره ای


سایت انفجار هات بت hot bet

پیشرفت علم می خواهد با داستانهای علمی-تخیلی که در چشم اندازهای قدیمی جهان قرار دارند ، بی رحمانه برخورد کند. قسمت های نسخه اصلی را تماشا کنید منطقه گرگ و میش از اواخر دهه 1950 و اوایل دهه 1960 خواهید دید که منظور من چیست. در آن زمان ، راد سرلینگ می توانست داستان های تمثیلی خود را بر روی سیارک های مشابه زمین قرار دهد بدون اینکه اختلاف نظری بیش از حد در بینندگان ایجاد کند. پس از مشاهده کاوشگرهای فضایی از ده سیارک از نزدیک (با بسیاری از موارد) ، اکنون به آن قسمت ها نگاه کنید ماموریت های بیشتر در راه است) ، و نقشه های آنها از یک کیفیت عالی و افسانه ای برخوردار است.

فیلم های فاجعه کیهانی وضعیت بهتری نداشته اند. وقتی جهانیان تصادم می کنند، از سال 1951 ، امروز به عنوان ویترین كیتش یاد می شود ، تا حدی كه اصلاً از آن یاد می شود. شهاب سنگ، یک فیلم پرفروش احتمالی سال 1979 با بازی شان کانری (RIP) ، وضعیت خیلی بهتری نداشته است. سال 1998 آخرالزمان - در آن دسته از مته های حفاری نفتی برای نجات زمین از یک سیارک قاتل عجیب درخشان ، تقریباً بیومورف - که بیشتر به عنوان مورد علاقه تماشای نفرت زندگی می کند ، تلاش می کنند. بنابراین وقتی فرصتی برای پیش نمایش پیدا کردم هم شک داشتم و هم کنجکاو بودم گرینلند، یک فیلم امروز افتتاح می شود درباره تأثیر یک دنباله دار بین ستاره ای ، با بازی جرارد باتلر (بالا) و کارگردانی ریک رومن واگ.

موفقیت این فیلم ها با اتخاذ رویکرد "کم-زیاد" بیشتر است که فضای بیشتری را هم برای علم واقع گرایانه و هم برای درام واقع گرایانه فراهم می کند. به نظر نمی رسد این شی از فضا برای هدف قرار دادن جاذبه های گردشگری بین المللی چندان خسته کننده باشد: هیچ قطعه ای با هدف از نظر استراتژیک برج ایفل یا مجسمه آزادی را بیرون نمی کشد. همچنین ساختن یک ستاره دنباله دار بین ستاره ای حداقل یک برگ انجیر قابل قبول در مورد اینکه چرا دانشمندان هشدار زیادی در مورد ورود این جسم ندارند و پیش بینی مسیر دقیق آن بسیار دشوار است. (زمین ممکن است در واقع توسط کوچک مورد اصابت قرار گرفته باشد شهاب سنگ های بین ستاره ای در گذشته نه چندان دور.) کمبود طراوت فنی در مورد طرحهای مزخرف صرفه جویی در جهان وجود دارد. و تمرکز فیلم بر ترس وحشتناک افرادی که سعی در زنده ماندن دارند ، نسبت به لحظه آگاه از همه گیری ما صادق است.

بصری ، گرینلند هنوز هم باید امتیازات خود را به داستان سرایی بدهد. از همه قابل توجه تر ، در چند صحنه مهم ، قطعات دنباله دار مانند طوفان گلوله های آتش فرود می آیند. از مارك ماسيكوت ، كارگردان جلوه هاي بصري ، در مورد آن لحظه ها پرسيدم. وی آزادانه اعتراف كرد: "احتمالاً به همین تعداد نخواهد بود و نحوه برخورد آن با اتومبیل و مردم و چگونگی نتایج بسیار متفاوت خواهد بود." "این مجوزی خلاقانه برای جالب و پویا نگه داشتن مسائل بود." شاید بزرگترین پیشرفت علمی نحوه نمایش واکنش انسان در فیلم باشد ، که انسان.

من با کارگردان صحبت کردم ریک رومن واو در مورد چگونگی آفرینش او گرینلند، چگونه او تعادل خود را بین علم و سینما پیدا کرد ، و ایجاد یک فیلم فاجعه در وسط بیماری همه گیر COVID-19 چگونه بود. نسخه ویرایش شده مکالمه ما در ادامه می آید.

معامله واقعی: دنباله دار بوریسوف ، یک بازدید کننده بین ستاره ای است که توسط تلسکوپ فضایی هابل در سال 2019 هنگام عبور از مقابل یک کهکشان مارپیچی دور تصویر شده است. (اعتبار: NASA / ESA / D. Jewitt-UCLA)

معامله واقعی: دنباله دار بوریسوف ، یک بازدید کننده بین ستاره ای است که توسط تلسکوپ فضایی هابل در سال 2019 هنگام عبور از مقابل یک کهکشان مارپیچی دور تصویر شده است. (اعتبار: NASA / ESA / D. Jewitt-UCLA)

پیش از این فیلم های تأثیرگذار زیادی وجود داشته است. چطور نزدیک شدی گرینلند انجام کار جدیدی؟

این همیشه در مورد راه متفاوت ورود به سرزمین آشنا برای من است. امیدوارم که من این کار را با فیلم های زندان خود انجام دادم افتاده حق امتیاز. وقتی اینو خوندم [screenplay]، من واقعاً به دنبال یک هیجان انگیز بودم - یک فاجعه ، وحشت ، بقا ، داستان در این زمینه. وقتی مطالب را می خواندم یادم می آمد فرزندان انسان. این مرا به یاد آورد جنگ های جهانی. این راهی را که شخصیت تام کروز در آن حضور داشت به من یادآوری کرد جنگ های جهانی و دو بچه او نقطه نظرات جهان در معرض خطر را تعریف کردند. این هرگز از آن منحرف نشد ، بنابراین شما وابستگی عاطفی پیدا کردید.

چیزی که دوستش داشتم گرینلند این است که این واقعاً این داستان عاشقانه یک خانواده است که سعی در جبران کردن ، تلاش برای بازگشت دوباره با هم دارد ، فاصله یک میلیون مایل. این موضوع از نظر موضوعی در مورد آنچه امروز در جهان اتفاق می افتد بسیار احساس می شود ، با وضعیت تفرقه انگیز چیزهایی که ما در آن قرار داریم. آنها فکر می کنند که آنها تمام وقت در جهان را دارند تا ازدواج خود را حل کنند و عشق خود را اصلاح کنند. و سپس از آن گرفته شده است. اگر این نوع تصویر صمیمی را در این کار داشته اید ، پس این سواری بزرگ احشایی که باید انجام دهیم به مایه کیک تبدیل می شود. این یک دیدگاه داخلی به عمل می دهد ، جایی که شما همه چیز را از داخل تماشا می کنید ، در مقابل فقط CGI را تماشا می کنید [special effects] منفجر کردن چیزها

هنوز هم اعتراف می کنم که در مورد تماشای یک فیلم فاجعه دنباله دار مشکوک بودم ، تا اینکه دیدم برای فرار از کلیشه ها چه کردی.

من رزرو شما را درک می کنم آنها در هنگام خواندن مطالب از رزروهای من بودند. من متن های زیادی را در این ژانر خوانده بودم که احساس می شد ، فقط همین فرمول را بارها و بارها می بینم. چیزی که من را با این فیلم روبرو کرد این است که ، در 20 دقیقه اول ، هیولا ازدواج است - تنش کنار آمدن با آنچه برای آنها اتفاق افتاده است. ستاره دنباله دار کلارک این فقط چیزی زیبا است که از کنار زمین عبور می کند. سپس داستان کاملاً روی سرش ورق می خورد. من عاشق آن موتور روایی هستم.

من از کارهای کوچکی که برای به روزرسانی علم انجام دادید قدردانی کردم - به عنوان مثال ، تصاویر تلسکوپی قابل قبول از دنباله دار کلارک. واقع گرایی علمی چقدر طرح شما را پیش برد؟

ما نمی خواستیم کسی مثل نیل دگراس تایسون را گول بزنیم و به او بگوییم ، "این دقیقاً همان روشی است که همه چیز پیش می رود!" من فکر می کنم ساختن نوعی سینما سرگرم کننده ، تحریک آمیز و بزرگ وظیفه دارد. اما همچنین ، من کاملاً درمورد اصالت و منطق هستم ، منطقی است. این تعادل است. بعضی مواقع می توانید منطق چیزی را بیش از حد ، به آن فضای کافی بدهید تا تعلیق اعتقاد را برای شما به وجود آورد.

به خصوص ساخت ستاره دنباله دار بین ستاره ای کلارک چطور؟ این جزئیات کاملاً غیرمنتظره ای است.

ما تحقیقات گسترده ای انجام دادیم ، نه تنها در مورد ستاره های دنباله دار بین ستاره ای. وقتی این کار را کردیم ، یاد گرفتیم - اوه ، خدا چقدر باحال است؟ - که بسیاری از آنها طی میلیون ها سال به قطعات مختلف تقسیم می شوند. بنابراین ، اکنون می توانم یک [comet] هیولا در مقابل انتظار برای یکی از بزرگترها ، به مدت دو ساعت همه چیز را لگد زد [single impact]. اصولی پیدا می کنید که می تواند شما را در رویکرد خلاقانه راهنمایی کند. ما همچنین تحقیقات زیادی در مورد چگونگی [dinosaur] انقراض واقعاً از بین رفت. خروجی و باران مذاب ، و اینکه چگونه زمین آتش گرفت و سنگی که به زمین برخورد کرد چقدر بزرگ بود؟

نظریه های بسیار خوبی وجود دارد ، اما هنوز نظر کسی در مورد آن است ، درست است؟ ما سعی کردیم تا نظر کلی در مورد چگونگی اوضاع را مورد استفاده قرار دهیم و سپس از آن به عنوان یک موتور برای آنچه که می سازیم استفاده کنیم [in the movie].

شما در معرض ویرانی سنگین نیستید ، اما صحنه های فاجعه شدید هستند زیرا کاملاً واقعی احساس می شوند. آیا به حوادث فاجعه بار واقعی مانند بمباران هیروشیما و ناگازاکی نگاه کردید؟

شما باید در تمام تاریکی و نور فرو بروید. تلخ و شیرین است. منظره خورشید وقتی یک روز بعد از اولین شب بزرگ اثرات قطعه ای طلوع می کند [in Greenland]: جهان نارنجی است و این مبتنی بر تماشای آتش سوزی هایی بود که در استرالیا اتفاق می افتاد. با تماشای آن ، سعی کردیم که بسازیم [the scenes] احساس کنید که ممکن است معتبر باشد ، و تعجب اگر ما بیش از حد رفته است. متأسفانه ، آتش سوزی در ساحل غربی آغاز شد و ما مثل این بودیم: "ما می توانستیم پنج برابر جلوتر برویم و واقعیت داشت."

قطعه های دنباله دار کلارک ورودی دراماتیک (اگر تا حدودی خیالی) در این صحنه از "گرینلند" (اعتبار: STXfilms)

قطعاتی از دنباله دار کلارک ، در صورتی که تا حدودی خیالی باشد ، دراماتی در این صحنه از "گرینلند" وارد می شود. (اعتبار: STXfilms)

بسیاری از گرینلند درباره نحوه واکنش مردم در برابر فاجعه است. در اینجا دانش و تاریخ زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. برای الهام خود کجا رفتید؟

وقتی فیلم را ساختم جنون، این یک چشم بزرگ برای من بود. من یک مامور آزادی مشروط داوطلب در ایالت کالیفرنیا شدم تا مخفیانه وارد سیستم کیفری شوم و واقعاً آن را درک کنم. می خواستم خودم آن را ببینم و در قالب کلیشه ها و کلیشه ها نیفتم. که تبدیل به یک ادیسه دو ساله شد. من جامعه ای با رنگ خاکستری اخلاقی یافتم. من دیدم که مردم اخلاقیات خود را برای بقای خود ، بلکه زیبایی و انسانیتی را که انتظار ندارید ، تا کجا فشار خواهند داد.

شما بازیگری مثل نیکولای کوستر-والداو دارید. من او را وارد سیستم زندان کردم و او در حال صحبت با یک فرد است [inmate]. سپس 10 دقیقه بعد ، پس از اینکه او باور نمی کند این مرد چقدر زیبا و خوش بیان است ، ما یاد می گیریم پسری که یک روز قبل فهمید 37 سال زندان بیشتر دارد. و با این حال او به این روش انسانی با ما صحبت می کند. این در تمام داستان هایی که می گویم مورد توجه من قرار گرفته است.

شما فکر می کنید یک فاجعه فضایی به همین ترتیب افراط اخلاقی بشریت را به بار می آورد؟

به من ، گرینلند یک روش واقعا جالب برای به دست آوردن همه آن اشکال مختلف اخلاق بود. می توانید فکر کنید ، بله ، زندان مردم را مجبور می کند که چنین رفتار کنند. مرگ یا زندگی مردم را مجبور می کند که چنین رفتاری انجام دهند. ما در حال حاضر شاهد آن هستیم ، با شیوع همه گیر ، بی عدالتی نژادی ، تفرقه افکنی در سیاست های خود. این زشت می شود و شما می بینید که بشریت بدون دیوار زندان و بدون دنباله دار - بدون هیچ چیز - آزمایش می شود.

این برای من همیشه چیزی است که واقعی دنبال آن هستم. شما مانند یک دنباله دار یا زندان یا یک بیماری همه گیر محرک می خواهید. اما چه اتفاقی می افتد در داخل آن محرک؟ واکنش مردم چگونه است؟ هیولای واقعی از نظر من هرگز در مورد برخورد ستاره دنباله دار با مردم نبوده است ، بلکه این نحوه رفتار مردم بوده است. آیا این باعث می شود که آنها قادر به انجام کارهای شنیع باشند ، یا اینکه ایثارگرانه عمل می کنند و به یکدیگر کمک می کنند و به یکدیگر کمک می کنند؟

چه حسی داشت اکران یک فیلم فاجعه در وسط یک بیماری همه گیر؟ آیا نگران بودید که کسی مایل به دیدن این نوع داستان نباشد؟

خوب ، شاید بدبختی عاشق معاشرت باشد و ما بتوانیم فاجعه واقعی را فراموش کنیم و در تئاترها سرگرم شویم و یک شکل بزرگ سرگرمی را ببینیم. اما یک پیام وجود دارد گرینلند جایی که امیدوارم در انتهای تونل چراغ تمام مسائلی را که ما با آن دست به گریبان هستیم و فاجعه هایی که اکنون با آن دست به گریبان هستیم را ببینم. امید و عشق در دنیا وجود دارد. این پیامی است که ما پیروز خواهیم شد.

همچنین هنگام برخورد با COVID-19 این چالش عملی را داشتید که در میانه تولید باشید. چگونه مدیریت کردید؟

این فیلم ، در ماه مارس ، در مرحله میکس قرار داشت و صدها عکس جلوه های تصویری باقی مانده بود ، نتیجه به پایان نرسید ، میکس به پایان نرسید ، آنلاین به پایان نرسید و با تعطیل شدن کالیفرنیا ، ما تعطیل شدیم. همه به جای اینکه همه درهای خود را ببندند و به خانه خود بروند ، رایانه های خود را برداشته ، هر آنچه را که می توانستند بردند و 300 نفر بیش از چهار ماه از راه دور از کاناپه و اتاق خواب خود برای پایان این فیلم کار کردند.

هیچ کس شلیک نکرد ، تا آخرین نفر در این خدمه و تولیدکنندگان ما پایین آمد. همه از سر گذراندند و این اتفاق را رقم زدند. ما بسیار رسانه محور شده ایم و همه موارد شنیع را نشان می دهیم [in the world]. ای کاش کمی بیشتر ترکیبی باشد که نشان دهنده انسانیت و کارهایی است که مردم برای کمک به یکدیگر انجام می دهند. به اولین جامعه پاسخگو ما نگاه کنید ، افرادی که همه کارها را به لحاظ کمک به ما و زنده نگه داشتن آنها به درستی انجام می دهند. من عاشق این هستم که ما شاهد یک جنبش مردمی هستیم که می گویند: "ما باید شفای این کشور و بهبود جهان خود را شروع کنیم."


برای دریافت اخبار بیشتر علمی و تفسیر ، من را در توییتر دنبال کنید: coreyspowell



بازی انفجار هات بت
بازی انفجار hotbet
سایت بازی انفجار شرط بندی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *